Magazyn Home&Life w ciągu trzech miesięcy trwania kampanii zebrał ponad 35000 odsłon.
Zobacz, w jaki sposób doprowadziliśmy do niego czytelników.

Statystyki z Google Analytics






Poniżej prezentujemy screen z Google Analytics. Prezentuje on ilość odsłon strony z magazynem Home&Life
w terminie od 1 stycznia do końca marca 2022 roku. W tym czasie magazyn osiągnął ponad 35000 wejść.

Magazyn Home&Life – promocja w internecie

Głównym kanałem dystrybucji elektronicznego magazynu był Facebook. Skupiliśmy się na płatnych reklamach skierowanych
do odbiorców interesujących się meblami, architekturą wnętrz, dekoracjami, czy elementami wykończenia.

Do przyciągnięcia odbiorców wykorzystaliśmy zarówno posty karuzelowe, jak i statyczne. W obu przypadkach odnotowaliśmy duże zainteresowanie magazynem.
Poza głównym celem, jakie były wejścia na stronę z elektronicznym katalogiem, posty zebrały również pozytywne reakcje.









Podczas promocji udostępnialiśmy magazyn za pośrednictwem zdjęcia w tle, w grupach tematycznych oraz zapraszaliśmy do jego obejrzenia na Instagramie.

Do obejrzenia magazynu Home&Life zaprosiliśmy również czytelników naszego bloga. Nowe, merytoryczne artykuły wzbogaciliśmy
o aktywne bannery, przekierowujące do strony z elektronicznym katalogiem.










Magazyn Home&Life Partnerem Medialnym targów

Magazyn Home&Life z Twoją reklamą był polecany przez naszych Partnerów targowych. O katalogu napisały
między Innymi Targi Kielce, organizator Targów DOM, OGRÓD i TY w aktualnościach na stronie.

Link do magazynu zagościł również na Facebooku.

W promocji magazynu Home&Life wziął udział też organizator szczecińskich Targów Bud-Gryf – Żegluga Szczecińska.

Dziękujemy za zapoznanie się z raportem.

Serdecznie zapraszamy do współpracy przy kolejnych wydaniach magazynu. Kontakt do nas: www.partnersmedia.pl/kontakt