Magazyn Home&Life – statystyki z odsłon
Magazyn Home&Life w ciągu trzech miesięcy trwania kampanii zebrał ponad 35000 odsłon. Zobacz, w jaki sposób doprowadziliśmy do niego czytelników.
Z tego artykułu dowiesz się:
– jak prezentują się statystyki z Google Analytics?
– w jaki sposób magazyn Home&Life był przez nas promowany?
– którzy Partnerzy przyczynili się do osiągnięcia celu?
Statystyki z Google Analytics
Powyżej prezentujemy screen z Google Analytics. Prezentuje on ilość odsłon strony z magazynem Home&Life w terminie od 1 stycznia do końca marca 2022 roku.
W tym czasie magazyn osiągnął ponad 35000 wejść.
Magazyn Home&Life - promocja w internecie
Głównym kanałem dystrybucji elektronicznego magazynu był Facebook. Skupiliśmy się na płatnych reklamach skierowanych do odbiorców interesujących się meblami, architekturą wnętrz, dekoracjami, czy elementami wykończenia.
Do przyciągnięcia odbiorców wykorzystaliśmy zarówno posty karuzelowe, jak i statyczne. W obu przypadkach odnotowaliśmy duże zainteresowanie magazynem. Poza głównym celem, jakie były wejścia na stronę z elektronicznym katalogiem, posty zebrały również pozytywne reakcje.
Podczas promocji udostępnialiśmy magazyn za pośrednictwem zdjęcia w tle, w grupach tematycznych oraz zapraszaliśmy do jego obejrzenia na Instagramie.
Do obejrzenia magazynu Home&Life zaprosiliśmy również czytelników naszego bloga. Nowe, merytoryczne artykuły wzbogaciliśmy o aktywne bannery, przekierowujące do strony z elektronicznym katalogiem.
Magazyn Home&Life Partnerem Medialnym targów
Magazyn Home&Life z Twoją reklamą był polecany przez naszych Partnerów targowych. O katalogu napisały między Inny Targi Kielce, organizator Targów DOM, OGRÓD i TY w aktualnościach na stronie.
Link do magazynu zagościł również na Facebooku.
W promocji magazynu Home&Life wziął udział też organizator szczecińskich Targów Bud-Gryg – Żegluga Szczecińska.
Dziękujemy za zapoznanie się z raportem. Serdecznie zapraszamy do współpracy przy kolejnych wydaniach magazynu. Kontakt do nas: www.partnersmedia.pl/kontakt